клиента "IKEA" отзывы

клиента "IKEA" отзывы

Sonata Juškevičienė

Sonata Juškevičienė

Personalo mokymo ir ugdymo vadovė

IKEA
Naujumas, žinoma, yra pati teorija, pagal kurią rengiamas efektyvaus bendravimo principų seminaras, o išskirtinumas – lektoriaus požiūris ir stilius. Justas absoliučiai tiki, tuo ką sako ir daro, ir tai persiduoda klausytojams. Jis nepataikauja, tačiau jaučia klausytojų poreikius ir padeda patiems išsigryninti esmę ir sėkmingai naudoti perduodamas technikas. Seminaras ir pats Justas mūsų lūkesčius daugiau nei pateisino. Tokio įsigilinimo į kolektyvo nuotaikas bei iššūkius, su kuriais tenka susidurti, dar nebuvau sutikus.
Paulius Gutauskas

Paulius Gutauskas

Komercinės veiklos skyriaus vadovas

IKEA
Man asmeniškai mokymai buvo: nenuobodūs, informatyvūs, interaktyvūs ir labai naudingi. Iš tiesų, siekiant pagerinti komunikaciją, dažnai jos neefektyvumo priežasčių ieškome ne ten ir neretai pernelyg viską suasmeniname, ko pasėkoje situacija dar pablogėja. Šiuo atveju mokėjimas atkreipti dėmesį į dalykus, apie kuriuos kalbėjome per mokymus, tikrai leidžia išspręsti minėtą dilemą ir kur kas efektyviau bendrauti. Justui, kaip lektoriui, neturiu jokių priekaištų, galiu tik palinkėti išlikti tokiu, kaip dabar
Jolanta Liškauskienė

Jolanta Liškauskienė

Pardavimo ir tiekimo palaikymo skyriaus vadovė

IKEA
Lektoriaus Justo Gavėno mokymai apie bendravimą buvo labai naudingi. Gavau vertingos informacijos apie žmonių tipus, kaip su jais bendrauti, kaip elgtis tam tikrose situacijose, kaip galima motyvuoti skirtingus žmonių tipus. Taip pat patiko informacijos pateikimas. Lektorius yra kompetentingas savo srities žinovas. Mokymų metu buvo atviras, medžiagą dėstė nuoširdžiai ir įtikinamai. Manau, kad įgytos žinos padės ateityje bendraujant tiek darbe, tiek namuose.
Viktorija Grigienė

Viktorija Grigienė

Finansų ir administracijos skyriaus vadovė

IKEA


Džiaugiuosi galimybe sudalyvauti mokymuose apie žmonių asmenybių tipus. Medžiaga labai aktuali, vedėjas įdomus ir uždegantis. Iki šiol dar neišblėso teigiamos mokymuose pasisemtos emocijos ir idėjos. Manau, kad visiems mūsų vadovams svarbu semtis žinių, kaip bendrauti ir skirstyti užduotis kolektyvui, kaip valdyti stresines situacijas ir jose palaikyti kolegas, motyvuoti ir uždegti iniciatyvas. Su nekantrumu lauksiu kitų mokymų